הבחירות המקדימות בפורטו ריקו: קלינטון גברה על סנדרס

"אני מאמינה שביום שלישי אבטיח את המועמדות שלי עם רוב מוחלט מקרב כלל המצביעים וגם יותר ממחצית הצירים. אי אפשר לזכות ביותר מזה בפריימריז כדי להבטיח מועמדות"
דוד לזר 1 Comment on הבחירות המקדימות בפורטו ריקו: קלינטון גברה על סנדרס

המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, גברה הלילה על יריבה ברני סנדרס בבחירות המקדימות שנערכו בפורטו ריקו • 63% מהמצביעים תמכו בה, לעומת 36% בלבד שהצביעו ליריבה

צילום: פייסבוק ברני סנדרס
"אני מאמינה שביום שלישי אבטיח את המועמדות שלי עם רוב מוחלט מקרב כלל המצביעים וגם יותר ממחצית הצירים. אי אפשר לזכות ביותר מזה בפריימריז כדי להבטיח מועמדות"
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, גברה הלילה (שני) על יריבה ברני סנדרס בבחירות המקדימות שנערכו בפורטו ריקו.

קלינטון הובילה בפער ניכר ו-63% מהמצביעים תמכו בה, לעומת 36% בלבד שהצביעו לסנדרס, כתוצאה מכך, כשני שלישים מתוך 67 הצירים של המדינה יעברו לרשותה, בדרך אל הניצחון הסופי מול סנדרס.

"אני מאמינה שביום שלישי אבטיח את המועמדות שלי עם רוב מוחלט מקרב כלל המצביעים וגם יותר ממחצית הצירים. אי אפשר לזכות ביותר מזה בפריימריז כדי להבטיח מועמדות", אמרה קלינטון הנרגשת.

לסנדרס אמרה כי "שנינו רוצים להעלות את שכר המינימום ולקדם את תכנית ביטוח הבריאות. אנו חולקים מטרות משותפות רבות, גם אם איננו מסכימים לחלוטין על הדרך הנכונה להשיג אותן. לאחר ההצבעה ביום שלישי אני אעשה הכל כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית, ואני מצפה מסנדרס לעשות את אותו הדבר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה נבילה וזה טריפה